George Mureşan
ROmână
FRancais
CATala
Despre mine Texte publicate Lincuri Blog

duminică, 12 august 2007

Blogui-m-aş şi n-am cui

Am ezitat mult (vreo cinci ani; ceea ce având în vedere speranţa de viaţă la naştere este mult) să-mi fac un blog. Principalul argument pro era că toată lumea îşi face. Pricipalul argument contra era acelaşi. Uite că până la urmă am trecut Rubi.com-ul. Cu mâna pe mousepad, mă angajez : - să caut să nu fiu plicticos- să nu scriu la blog decât dacă şi când am ceva de spus şi când am chef- să fac totul pentru ca acest blog să nu devină un jurnal intim- să actualizez acest blog într-un mod iregular, şi cât mai rar cu putinţă- să caut ca structura acestui blog să fie strict browniană, sau măcar fractală- să nu scriu niciodată fraze ucigătoare de genul "n-am mai scris demult pe blog şi îmi cer scuze" - să nu stabilesc nici o legătură între blogul acesta şi blogurile mele în franceză şi catalană, care sunt independente şi suverane, orice tentativă de juxtapunere a lor fiind nulă şi neavenită. În sfârşit – despre ce e vorba în acest blog ? Despre literatură, despre muzici, despre viaţa în Franţa şi în Ile-de-Franţa (adică regiunea din jurul Parisului), despre Catalonia şi catalani (Barcelona este cel mai frumos oraş din lume. Prin cercul din mijlocul mozaicului din Plaça Catalunya trece Axis Mundi), din când în când, eventual, despre internetul cel de toate zilele, despre imagini, sunete, despre ţări, oraşe, ape, munţi, mări, despre politică, gastronomie şi alte locuri şi ştiinţe exacte sau aproximative. Dacă doriţi să fiţi înştiinţaţi în legătură cu actualizarea acestui sit, trimiteţi-mi pe apocrif@gmail.com un mesaj cu Subject : « jmuresan.free.fr : Actualizează-mă ». Vă puteţi dezînscrie trimiţând un alt mesaj cu Subject : « jmuresan.free.fr : Dezactualizează-mă ». Remarcă: Spamurile, colectorii de fonduri, trollii, chain lettersurile, instalatorii de termopane şi martorii lui Iehova nu sunt bineveniti.

3 comentarii:

m. vklvsk spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
m. vklvsk spunea...

GEORGE, daca as sti sa scriu in catalana care-ti place f tare tie ti-as spune acelasi lucru: ca iti multumesc ca acum putem sa te citim mai des, nu doar in revistele culturale.
sa te tzina mult si bine.
a, si poate bagi din cind in cind si cite-o prozulita d'aia scurta si faina, a la Harms

Andreea Demirgian spunea...

Bonjour Jordi! Ma bucur de regasire.